Whitianga

1 januari 2016 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Heeee allemaaal,

HAPPY NEW YEAR!

Wij willen jullie allemaal een heel mooi 2016 wensen! Geniet tot in de late uurtjes vannacht!

Bij jullie is het dan nog maar 1,5 uur geleden dat 2016 werd ingeluid maar bij ons is dat inmiddels al een uurtje of 13,5 geleden en wat hebben we genoten!

We zijn nu in Whitianga, in het mooie vakantiehuis van Debra haar ouders. We zijn hier sinds woensdagmiddag en hebben vooral genoten van het mooie weer, het lekkere eten, drinken, het uitzicht en het strand dat op loopafstand is!

Gisteren op oudjaarsdag hebben we gezwommen in de zee, gekajakt en Eef en ik hebben wat souvenirs gekocht in het dorpje!

New Year's Eve hebben we gevierd door gezellig te eten, beetje te drinken en party poppers te knallen!

In NZ verkopen ze rond deze tijd geen vuurwerk, je kan hier alleen 5 dagen in november vuurwerk kopen in verband met een feestdag. Ze kopen dan ook al in voor Oud en Nieuw maar de meeste mensen steken het al af op die feestdag in november. Vandaar dat wij weinig vuurwerk zagen na 00:00, maar dat mocht de pret niet drukken!

Inmiddels is het bij ons bijna 14:00 uur op nieuwjaarsdag! We hebben net genoten van een brunch en om 12:00 (bij jullie dus 00:00) hebben we nogmaals een toost uitgebracht op het nieuwe jaar!

Geniet nog daar! Wij gaan vandaag lekker relaxen!

Liefs van Sanne en de rest!