Akaroa en Kaikoura

15 december 2015 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Heee allemaal,

Het is weer tijd voor een leuk verslagje over de afgelopen twee dagen.

Gisteren (maandag) hebben we een hele fijne, rustige dag gehad. We moesten namelijk allemaal een beetje bijkomen van de reis en jetlag. De dag begon met een ontbijtje in het zonnetje, in onze korte broeken en jurkjes (het is hier overdag rond de 25 graden). Daarna zijn we naar het dorp Akaroa gelopen. Een heel mooi dorpje aan een baai met heel mooi helder blauw water. Nadat we een tijdje in het dorpje hebben rondgelopen besloten we te gaan lunchen, aan het water. Papa en mama nuttigden een wijntje en we genoten van het mooie uitzicht.

Eenmaal teruggekomen op de camping gingen mama, Evi en ik een boekje lezen. En voor de gene die papa Chris een beetje kennen kon hij niet tot het avondeten stil zitten en dus besloot hij te gaan moutainbiken. Na een uurtje of twee kwam hij terug en hij had zichtbaar genoten.

Na het avondeten genoten we van de zonsondergang en daarna besloten we lekker te gaan slapen, aangezien we de volgende ochtend vroeg zouden opstaan om door te reizen naar de volgende bestemming: Kaikoura.

Vanochtend ging om 07:30 de wekker en om 08:30 vertrokken we richting Kaikoura. Onze eerste stop was na een uurtje of twee rijden. Ik zelf heb van deze stop denk ik het meest genoten aangezien ik werd herenigd met mijn koffer op het vliegveld van Christchurch. Ook dit is dus weer helemaal goed gekomen!

Om 14:30 vanmiddag kwamen we aan in Kaikoura. We staan opnieuw op een hele mooie plek met weer fenomenaal uitzicht. Dit keer staan we aan het strand met uitzicht op zee.

Morgen gaan we met een boot de zee op om walvissen te spotten. Daarna zullen we verder reizen naar de volgende plek. Waar dit is weten we nog niet, een groot avontuur dus!

Ik zal opnieuw wat foto's plaatsen zodat jullie kunnen mee genieten van dit mooie land.

Nou dit was het weer voor deze keer, wij gaan nu nog even genieten van de zon die ondergaat in de zee!

Liefs Sanne en de rest van de brandjes

1. Jose:
    15 december 2015
    Fijn dat je weer compleet bent Sanne
    En wij hier maar in het troosteloze weer. Ziet er geweldig uit. Geniet ervan. xx
  2. Peter:
    Lieve schatjes,
    Wouw...
    Ziet er onwijs mooi uit.
    Enjoy en dikke knuffel van ons xxx
  3. Christien:
    15 december 2015
    Klinkt geweldig! Leuk verslag hoor! Op deze manier genieten we een beetje met jullie mee lieve groeten van Tom en mij.
  4. Isabelle:
    15 december 2015
    We genieten met jullie mee en Sanne fijn dat je je koffer weer hebt.
    Dikke zoen van ons
  5. Vanessa:
    15 december 2015
    Ziet er geweldig uit en zo schitterend mooi, het is jullie zo gegund om dit samen te mogen doen, liefs van ons drietjes
  6. Mam:
    15 december 2015
    wat mooi dat ik zo alles mee kan beleven,en wat een mooie foto`s.liefs van mij hier is alles goed.
  7. Machteld de Weers:
    15 december 2015
    Prachtig om te lezen dat jullie zó genieten.
  8. Brandjes Eindhoven:
    Wauw geweldig daar! Prachtig verhaal Sanne
    geniet ervan! Dikke kus voor allemaal!
  9. Marjan jansen:
    16 december 2015
    wat een prachtige foto's, geniet er maar lekker van het prachtige land gr marjan
  10. Paul:
    16 december 2015
    Heerlijk om zo een beetje te kunnen meereizen!!
  11. Ineke en Richard:
    Mooie foto's. Fijn dat jullie zo genieten samen. Xx