Murchison, Lyell, Tapawera en Marahau

19 december 2015 - Marahau, Nieuw-Zeeland

Goedenavond allemaaal,

Gisteren ochtend vertrokken we vanuit Murchison naar Lyell. Vanuit hier startte de singeltrack die papa ging fietsen, genaamd: 'The Ghost Track'. Na een uurtje of vier kwam hij terug, moe maar voldaan, hij had het geweldig gehad. Ik citeer: 'Dit was de mooiste, langste, geweldigste singeltrack die ik oooooit gefietst heb'.

Maar ook mama, Evi en ik hebben het leuk gehad in Lyell. Wij hebben een wandeling gemaakt en daarna lekker relaxed bij de camper een boekje gelezen en gewacht op papa.

Vanuit Lyell vertrokken we richting het noorden. We hadden voor die nacht niets geboekt maar kwamen uiteindelijk terecht in Tapawera. Een heel klein dorpje met een kleine camping. In dit dorpje hebben we ook avond gegeten bij een restaurantje. Hier hebben we lekker gekletst met lokale bewoners en prima gegeten.

Vanochtend vertrokken we naar Marahau, dit plaatsje ligt in het Abel Tasman Park. Vanmiddag hebben we de omgeving verkend op de fiets. We zijn naar het strand gefietst en hebben daar genoten van het mooie uitzicht.

Morgen gaan we kajakken op zee en overmorgen vertrekken we pas naar de volgende bestemming. En dat vinden we helemaal niet erg want de omgeving is super mooi! En het weer trouwens ook, vandaag was het rond de 25 graden en morgen en maandag wordt het nog warmer! Genieten dus!

Nu nog een kopje thee drinken en daarna lekker slapen!

Slaap lekker allemaal,

Liefs San en de rest

1. Mam:
    liefs uit Ommen
  2. Brandjes Eindhoven:
    Hoi lieverds
    Wat een geweldig avontuur en wat een mooie foto's
    Geniet er maar lekker van wij genieten ook van het mooie weer(17graden)
    Groetjes van ABMJ
  3. Paulien:
    Gaaf allemaal! Genieten
  4. Ummu:
    Mooie foto's! Geniet ervan samen
  5. Anneke:
    19 december 2015
    hallo reizigers, wat een schitterende reis zijn jullie aan het maken. Intens genieten van dat mooie land aan de andere kant van de wereld. Door jullie verhalen komen bij ons de herinneringen weer boven. Blijf lekker genieten. Het is zo voorbij. Groeten van Johann & Anneke
  6. Vanessa:
    20 december 2015
    Wat heerlijk dat jullie allemaal zo genieten en soms allemaal op jullie eigen wijzen, super! Blijf genieten en we hopen nog veel leuks te lezen en te zien, alvast voor jullie heerlijke kerstdagen gewenst, bijzonder in een mooie omgeving als waar jullie zijn en een heerlijke temperatuur
  7. Marjan jansen:
    22 december 2015
    wat heerlijk genieten is dit gr marjan